07/04/2026
🍽️ Matkamme vuodesta 2015 lähtien… 🍽️
11 vuotta yhdessäoloa, makuja ja luottamusta ✨
Tänään on meille erittäin erityinen päivä, sillä juhlimme ylpeinä ravintolamme uskomattoman 11 vuoden matkaa. Se, mikä alkoi pienenä unelmana ja suurina haaveina, on kasvanut joksikin todella merkitykselliseksi — ja se on ollut mahdollista vain TEIDÄN ansiostanne ❤️
Viimeisten 11 vuoden aikana olemme kohdanneet haasteita, oppineet paljon, juhlineet merkkipaaluja ja kasvaneet vahvemmiksi päivä päivältä. Läpi kiireisten päivien ja hiljaisten iltojen, kera hymyjen, palautteen, kannustuksen ja myös rakentavan kritiikin myötä — asiakkaamme ovat olleet suurin voimamme.
Päivän ensimmäisestä vieraasta jokaiselle jotka astuvat ovistamme sisään tänään, kiitos että luotatte meihin aterioissanne, perhehetkissänne, juhlassanne ja arjen mieliteoissanne. Monet teistä eivät ole enää vain asiakkaita — olette osa laajennettua perhettämme.
Olemme syvästi kiitollisia ahkeralle tiimillemme, sekä entisille että nykyisille työntekijöille, jotka ovat laittaneet sydämensä ja sielunsa jokaiseen annokseen ja jokaiseen palveluhetkeen. Ja ennen kaikkea kiitos uskollisille asiakkaillemme, jotka ovat tukeneet meitä, suositelleet meitä, jakaneet ystävällisiä sanoja ja pysyneet rinnallamme kaikki nämä vuodet.
Teidän rakkautenne ja tukenne motivoivat meitä kehittymään jatkuvasti, uudistumaan ja palvelemaan teitä samalla intohimolla ja laadulla, jonka ansaitsette.
Kun juhlimme 11 vuotta, lupaamme jatkaa teidän palvelemistanne rehellisyydellä, tasaisella laadulla ja upeilla mauilla — aivan kuten olemme aina tehneet. Tästä eteenpäin kohti monia uusia vuosia herkullista ruokaa, lämpimiä muistoja ja yhteistä menestystä 🥂
Sydämemme pohjasta — KIITOS, että olette osa matkaamme 🙏❤️
✨ Kiitollisin terveisin,
Ravintola Mandala -perhe ✨