14/06/2026
Aquest cap de setmana hem fet les maletes, hem carregat els formatges i hem tornat a travessar la mar per compartir una de les coses que més ens agraden: portar el gust de s'Arangí més enllà de la finca.
Ha estat un plaer ser a la fira de producte local de Son Servera, a Mallorca, una terra germana amb qui compartim molt més que la Mediterrània.
Ens encanta trobar-nos amb gent que valora el producte fet amb estima, explicar la nostra història darrere cada formatge i veure com, a cada fira, naixen noves amistats i retrobaments.
També és una alegria coincidir amb tants companys i companyes que, com nosaltres, treballen cada dia per mantenir vives les tradicions, el territori i els sabors de la nostra terra.
Gràcies, Son Servera, per l'acollida. Tornam cap a Menorca amb el cor ple, nous records i moltes ganes de la pròxima trobada.