18/06/2026
Midsommarstängt hos oss på Väderstad Centralkrog 🌼
Vi håller stängt fredag, lördag och söndag under midsommarhelgen.
Under tiden passar vi på att måla lite, fixa och fräscha upp här hos oss👨🏼🎨
Från och med måndag tar våra vanliga luncher sommaruppehåll och istället kör vi sommarbuffé framöver.
Vi önskar er en riktigt fin midsommar, så ses vi igen på måndag! 🎨☀️
Färgen är ju även såklart från 😉