15/06/2026
Första dagen på Björnö 2026. Tack till alla som kom , vi har klättrat I tallarna många, kunde klättra ända upp, å där va de väldigt fin utsikt. Vi har trampat i trampbåtarna nu finns de 3 st jättekul å de blev inte någon kö på bryggan. Vi har paddlat,seglat o grillat o några badade vid Björnöbryggan.
Vi ses imorgon kl 9.30 vid bussen vid Kepskiosken. 🥳⛵️🐟🐞🌞