16/04/2026
đ¶ Vi Ă€r glada och stolta över att vi fĂ„r sĂ„ fina omdömen! đ¶
Efter avslutat uppdrag ber vi bÄde kunder och konsulter att utvÀrdera samarbetet. DÄ fÄr vi reda pÄ hur det faktiskt kÀnns att arbeta med oss.
đ "Superproffsiga frĂ„n start till slut!"
đ "Trygg och pĂ„litlig."
đ "Enkelt och smidigt."
đ "Trygg och seriös uppdragsgivare."
Och som en nöjd konsult kort och gott uttryckte det:
đ "Jag Ă€r helnöjd âșïž "
NÀr ni Àr nöjda Àr vi ocksÄ nöjda!
đ« HĂ€r kan du lĂ€sa fler omdömen: https://eu1.hubs.ly/H0ty5Yz0
đ Och hĂ€r klickar du om du vill ha eller vill bli en CareOn-konsult: https://eu1.hubs.ly/H0ty5pn0