23/06/2026
Midsommaren är slt för i år men vi hänger inte läpp för det! Vi har istället bestämt oss att byta lite wätter på menyn 😏.
Glass utlovades och det finnes numera på menyn, en glass med Amundsens 'Sticky Toffee' samt en sorbet på Omnipollo x Rar 'Out of order' 🍨.
Vi byter kötträtt till nattbakad idisslare - i detta fall nötkött 🐮. Vi roterar styckdel efter vad vi får in men just nu börjar vi med Flapsteak, fräst potatis- och primörsallad med färskost från Löt samt rödvinsglace, chimichurri och isad sockerärta.
De vegetariska kroppkakorna får lämna plats åt stekt gemsallad, friterad stekost från Najas, vitlök- och kaprisdressing, bakade gulbetor, bönplättar, rostad cashew och riven grottost från grotta.
Kom och ät! Kom och boka bord! Kom och inte kolla på VM! Vi har öppet 16-sent hela veckan. Men! Kom ihåg att öppna provningar har sommarlov och är tillbaka framåt hösten igen!
Väl mött! 🍻