16/06/2026
OBS!
Gott folk, i helgen har SAD ROBOT stängt. Vi ses som vanligt den 26e och 27e juni! 🍻
Beer for the post-apocalyptic future. Bryggeripuben är öppen varje fredag och lördag! We’re not here to honor tradition—we’re here to reprogram it.
Aröds Industriväg 40
Gothenburg
41705
| Fredag | 16:00 - 23:59 |
| Lördag | 16:00 - 23:59 |
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Sad Robot Brewing postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.