07/08/2026
ATTN:
Mga ki half day lng sa ta karn ky ngtapok2x ato mga riders ky 5th anniversary nato dri sa Kapyot Baybay.
Grabe d ko mka-imagine naabot nami og 5yrs dri og grabe inyo pgsupport sa amng gamay nga serbisyo. Mohilak nko rn og ako pa ni tas-on. 🤣🤣
Wa koy lain ma-s2rya mga ki. Salamat kaau ninyo sa tanan nga pgsalig og labaw sa ako mga riders dri nga bsan wa pa gyd ta ngkita ninyo grabe inyo gpsupport nko og sa Kapyot Baybay.
Salamat kaau mga ki og sa ako mga pinanggang riders. Salamat kaau og ipadayon namo amng nasugdan nga nindot nga serbisyo para kita tanan lipay.
Happy 5th Anniversary!