27/02/2026
Plutselig var det fredag igjen, uka har flydd avgårde!
Vi har fått unna mye spekepølse, kokmorr, ølpølse og bla kjøttpudding denne uka. I tillegg har vi hatt flere spennende møter med potensielle lokalmatkunder, samt sett på lokasjon for en festival vi har blitt bedt om å stille med mat på! Vi er ekstremt heldige som har så mye jobb å klipe i!
I dag har vært så heldige å ha med oss Svein igjen. Han sitter på uhorvelig mengder med kunnskap, og vi har fortsatt mye å lære.
Hvis noen har lyst på oksehalesuppe, så har vi nå råvarene til det! 👌🏻
Velkommen innom og god helg! ☺️