Wapen van Poortugaal

Wapen van Poortugaal Het Wapen van Poortugaal is sinds 15 april 2022 gesloten. Vis, vlees of vegetarische gerechten, we hebben ze allemaal.
(241)

Permanent gesloten.

In de dorpskern van Poortugaal kunt u in een ongedwongen sfeer met een middeleeuws tintje genieten van vele mogelijkheden...

Onze menukaart is zo samengesteld dat er voor iedereen voldoende keuze is. Natuurlijk worden deze gerechten met de meeste zorg bereid.

Lieve Wapenaars,Heel even getwijfeld, daarom is hij dit jaar ook een beetje laat ( maar niet te laat ) omonze kerstboods...
25/12/2024

Lieve Wapenaars,

Heel even getwijfeld, daarom is hij dit jaar ook een beetje laat ( maar niet te laat ) om
onze kerstboodschap te plaatsen…we hebben nog zoveel “volgers” en eigenlijk willen wij iedereen toch een geweldige kerst en oudjaarsavond wensen 🥂
3e kerst zonder jullie, de zoveelste kerst zonder verloren dierbaren, maar ook een kerst om te waarderen wat er is, wat we hebben en hoe gezegend we zijn ❤️ Lieve lieve Wapenaars maak er mooie dagen van! Koester alles wat mag en kan zijn en maak je niet te veel zorgen. Dikke knuffels van ons X

Ps..ja deze foto is afgelopen vrijdag gemaakt tijdens ons “foute kerst” uitje in ons favoriete eetcafé de Ooievaar in Delfshaven, waar wij vele Wapenaars nog eens zien 🙂

Daarnaast was het een feestje om velen van jullie te zien tijdens de whiskyproeverij aan boord 🛳️

Maak er een mooi 2025 van! 🥂Viva la Vida!

Hola Wapenaars! Hier weer eens een berichtje van ons! Dit keer vanuit het zonnige Spanje 🇪🇸 Onze droom was een eigen ple...
01/03/2024

Hola Wapenaars! Hier weer eens een berichtje van ons! Dit keer vanuit het zonnige Spanje 🇪🇸

Onze droom was een eigen plekje in Spanje na de pandemie en de verkoop dus nu zijn wij op ontdekkingsreis 🇪🇸

Een lieve vriendin van ons, die wij zo’n 10 jaar geleden ontmoet hebben, heeft deze droom reeds gerealiseerd en wij logeren op het moment in prachtig Villa Hoy!

Vandaag is de verhuur licentie afgegeven en kan iedereen boeken voor een geweldige vakantie in een klein maar authentiek Spaans dorp Aigües, 25 minuten van Alicante Airport, 10 minuten van strand en zee en vermaak.

Het is een walhalla voor sport liefhebbers want er is een Beach Volleybal veld, jeux de boulles, prachtig zwembad, wandel en fietspaden in de buurt en daarnaast is Monique ook tennislerares dus een balletje slaan kan ook op haar eigen tennisbaan 🎾

Dus neem een kijkje www.villahoy.com, deel of like en beveel aan, want dat verdient deze topper. 🇪🇸 (en te volgen op Instagram)

Wij komen snel weer terug 🥂🇪🇸

En dan ineens is het er weer…de kerst boodschap…Lieve Wapenaars, wij wensen jullie liefde, gezondheid, kracht waar nodig...
15/12/2023

En dan ineens is het er weer…de kerst boodschap…Lieve Wapenaars, wij wensen jullie liefde, gezondheid, kracht waar nodig, een super gezellige kerst en een geweldig oudjaar! Dikke knuffel van ons ❤️ liefs Kate en Brian en de kids ❤️ maak er iets moois van 🎄🥂🧑🏼‍🎄🍷🎁 enne don’t be a stranger laat wat van je horen 🙂

14/04/2023

1 jaar verder! Wapenaars we missen jullie! Geniet van een prachtig mooi weekend 🌞
Liefs van ons allemaal ❤️

16/02/2023
Lieve Wapenaars 🎅🏽 Vandaag is het 8 maanden geleden dat we onze voordeur hebben dichtgetrokken van Het Wapen en het eind...
15/12/2022

Lieve Wapenaars 🎅🏽

Vandaag is het 8 maanden geleden dat we onze voordeur hebben dichtgetrokken van Het Wapen en het einde van 2022 staat ook voor de deur….

Helaas zien wij velen van jullie niet meer, maar uit het oog is niet uit ons hart.

Het gaat ons goed ❤️

Onze “Spaanse droom” staat op een laag pitje nu de wereld zo op zijn kop staat….maar zeg nooit…nooit…wie weet ooit..🇪🇸

Het is voor de eerste keer in 22 jaar dat wij een zeer relaxte decembermaand hebben, maar het optuigen van de boom was altijd een feestje, net als het werken in deze mooiste tijd van het jaar 🎄

Heel veel liefs van ons 🥂hele fijne kerstdagen en een gezond 2023 🥂

08/12/2022
De eersten zijn verkocht Wapenaars! Gezellig een wijntje drinken en niet meer naar huis hoeven…dat zou een feestje zijn ...
08/12/2022

De eersten zijn verkocht Wapenaars! Gezellig een wijntje drinken en niet meer naar huis hoeven…dat zou een feestje zijn 🙂


Heb jij het bord al gezien?

Volgende week maar weer eens kijken bij de jongens, het wordt steeds mooier.

Hele fijne Sinterklaasavond lieve Wapenaars 🎁 geniet van elkaar ❤️ dikke knuffel van ons
05/12/2022

Hele fijne Sinterklaasavond lieve Wapenaars 🎁 geniet van elkaar ❤️ dikke knuffel van ons

Eergisteren even binnen geweest in ons “oude huis” …gelukkig kennen we de nieuwe eigenaren heel goed en zijn we altijd w...
11/11/2022

Eergisteren even binnen geweest in ons “oude huis” …gelukkig kennen we de nieuwe eigenaren heel goed en zijn we altijd welkom ❤️ wat wordt het mooi! Prachtig om te zien dat het bewaard blijft in ons dorp met een mooie nieuwe bestemming.

Wij koesteren de herinneringen en hopen dat er veel leuke nieuwe herinneringen gemaakt gaan worden door een ieder die hier straks gewoon ook mag slapen :)

24/09/2022

Hey lieve Wapenaars!

Het is alweer even geleden, maar ik dacht dit moet ik even delen…
Het Wapen heeft jarenlang super leuke Jam middagen-en avonden mogen verzorgen, zodat muzikanten lekker konden spelen en zingen.
Maar dit kan gewoon nog steeds! In Rhoon! Bij MCA muziek centrum vlak achter de Shell.

Iedere 3e vrijdag van de maand vanaf 21.00.
Dus spring op het fietsje of laat je rijden en wie weet zien we elkaar op 21 oktober daar ❤️

Het is inmiddels 2 maanden geleden dat we de sleutel hebben ingeleverd….na de eerste drukke weken om alles te regelen, t...
04/07/2022

Het is inmiddels 2 maanden geleden dat we de sleutel hebben ingeleverd….na de eerste drukke weken om alles te regelen, te betalen en af te sluiten….kwam hij toch echt even….”het gat” ….

Want wat is het raar om na 21 jaar jullie allemaal niet meer te zien, te spreken, te horen en te ontmoeten…tijd heelt vele wonden, dat weet ik helaas uit ervaring, dus houden we ons daaraan vast.

Haha zelfs 2 maanden vakantie gaat vervelen dus nu een beetje sporten, beetje Spaans leren, alle kaartjes van vele concerten-uitjes van 2019 ergens inleveren en genieten van het prachtige weer 🌞

Gisteren hadden we een “hoe gaat het nu met jou bbq-borrel” met ons “oude” team! Heerlijk om mijn “Wapenkids” weer even te zien, te spreken en te knuffelen, want dat is geen “personeel” dat is familie ❤️

Iedereen ( uit de bediening) heeft inmiddels een leuke baan gevonden ( haha geen horeca )

We wensen jullie allemaal een mooie zonnige zomer, een fijne vakantie en we hopen dat het allemaal goed gaat met onze Wapenaars!!! Uit ons oog maar nooit uit onze harten ♥️

Adres

Dorpsstraat 16
Poortugaal
3171EG

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Wapen van Poortugaal nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Wapen van Poortugaal:

Delen