25/12/2024
Lieve Wapenaars,
Heel even getwijfeld, daarom is hij dit jaar ook een beetje laat ( maar niet te laat ) om
onze kerstboodschap te plaatsen…we hebben nog zoveel “volgers” en eigenlijk willen wij iedereen toch een geweldige kerst en oudjaarsavond wensen 🥂
3e kerst zonder jullie, de zoveelste kerst zonder verloren dierbaren, maar ook een kerst om te waarderen wat er is, wat we hebben en hoe gezegend we zijn ❤️ Lieve lieve Wapenaars maak er mooie dagen van! Koester alles wat mag en kan zijn en maak je niet te veel zorgen. Dikke knuffels van ons X
Ps..ja deze foto is afgelopen vrijdag gemaakt tijdens ons “foute kerst” uitje in ons favoriete eetcafé de Ooievaar in Delfshaven, waar wij vele Wapenaars nog eens zien 🙂
Daarnaast was het een feestje om velen van jullie te zien tijdens de whiskyproeverij aan boord 🛳️
Maak er een mooi 2025 van! 🥂Viva la Vida!