07/07/2023
Beste klanten,
Na meer dan 20 jaar onafgebroken dienstverlening hebben wij besloten om dit jaar voor het eerst onze deuren te sluiten van 16 juli tot en met 15 augustus vanwege onze vakantie. Dit geeft ons team de kans om uit te rusten en quality time door te brengen met hun dierbare.
We willen u danken voor uw begrip. Wij zijn ervan overtuigd dat deze welverdiende pauze ons in staat zal stellen om na onze vakantieperiode nog betere service te bieden.
Na 15 augustus verwelkomen we jullie graag weer in cafetaria bunnik.
Bedankt voor jullie begrip!
Liefs,
Team cafetaria bunnik