Hallo lieve mensen,
Vanaf begin december ga ik op de donderdag, vrijdag en zaterdag Thaise gerechten maken welke bij mij thuis af te halen zijn . De gerechten kunnen besteld (telefoon of via Facebook) worden vóór 12:00 uur op de dag zelf en kan dan tussen 15:00 - 18:00 opgehaald worden. Hierbij is ook vermeld wat de ingrediënten zijn en wat het gerecht kost. Mocht er interesse zijn in een gerecht
wat (nog) niet in mijn foto album staat, neem dan even contact met mij op. Er valt altijd wel iets te regelen. Ook ga ik hiernaast kookworkshops (bij de mensen thuis) geven waarin ik u laat zien hoe de gerechten uit de Thaise keuken worden bereid. De keuzemogelijkheden worden in de nabije toekomst ook op deze facebook pagina geplaatst. Aangezien ik hier net mee ben gestart en nog veel te leren heb, hoor ik graag of jullie nog tips/adviezen hebben.