16/01/2025
assalamualaikum semua, kedai *AA CAFE BATARAISU* dah buka doh ni 😍...jom ramai-ramai dtg rasai menu TOP SELLER kita *NASI AYAM KLASIK* 😍😍😍.. ayam diperap dgn perapan tersendiri dan sambal nasi ayam kita buat sendiri taw 😘😘..hanya berharga RM9 ..berbaloi sekmung😉👌🏻..
sekiranya perlukan benda yang menyegarkan..pilihan tepat boleh order menu ni..ICE PEACH TEA 😍😍..fuh..sedap dan amat menyegarkan..kita jgk ada LEMON TEA & PASSION FRUIT TEA taw😍..
Yg mana nak tahu..ni adalah BEST SELLER MENU kami iaitu BUTTERMILK CHICKEN SPICY..fuh..mantap..PEKAT,SEDAP DAN MEMIKAT sesiapa yg makan menu ni😍..
Selain tu boleh jgk rasakan second BEST SELLER kami BUTTERMILK CHICKEN CHOP..anda jgk boleh pilih nak Chicken Grill Chop..😉👌🏻
WAKTU OPERASI : 3.00 PETANG - 11.00 MALAM
TEMPAT : TOK JEMBAL ( DEPAN NASI LEMAK AIRPORT )
TUTUP : SETIAP SELASA