18/05/2014
چی بخوریم؟؟؟؟؟
- اگر حسابی اعصابتان به هم ریخته، موز بخورید.
- اگر میخواهید کلیه تان سنگ نسازد، زردآلود بخورید.
- اگر فشار خونتان بالاست، كشمش بخورید.
- اگر از سروصدای معده رنج میبرید، ماست بخورید.
- اگر بیش از حد سرفه میكنید، عسل بخورید.
- اگر همیشه احساس خستگی میكنید، فلفل دلمهای قرمز بخورید.
- اگر میترسید سرطان معده بگیرید، كلم بخورید.
- اگر مشكل یبوست دارید، انجیر بخورید.
- اگر دارای مشکلات گوارشی هستید، ریحان بخورید.
- اگر دچار سوزش معده هستید، چای بابونه بخورید.
- در نهایت اگرخواستی خوش بگذرونی اسنک بخور حال کن:v
اگه دوستات برات مهمن به اشتراک بزار تا همه استفاده کنن.