02/12/2022
מוזיאון הים ומלואו בחר השנה לקחת חלק במיזם ״לילה סגול״ בהובלת מפעל הפיס, השלטון המקומי, השלטון האיזורי ואתר ״שווים״, ולהאיר את המבנה של המוזיאון באור סגול בליל ה 1/12/22.
הפרוייקט מתקיים בארץ, זו השנה השלישית,
למען שילובם של 1.5 מליון אנשים עם מוגבלויות בקהילה, בתעסוקה ובחברה הישראלית.
האירוע נערך בסמיכות ליום המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, המצויין ב 3/12/22.
אנחנו רואים שליחות בעבודה עם בעלי מוגבלויות במוזיאון ובחוף הים.
הביקור אצלינו מונגש ומותאם לאוכלוסיות השונות.
השקנו השנה תכנית הדרכה מיוחדת, המותאמת לעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, וזאת בנוסף לפעילות השוטפת שאנו מקיימים מזה כשנתיים, בשיתוף עם עמותת Ziv Neurim זיו נעורים (עמותה המתמחה בפעילות חינוכית, בסביבה ימית, עבור נוער בסיכון), ועם עדי קלנג, מייסד ובעלים של Gal-galim גל גלים - בית ספר לגלישה נגישה (אלוף העולם בגלישה פרא-אולימפית).
אנחנו משתתפים בפרוייקט #לילהסגול התומך בחזון שלנו.
*המסר ברור! כולנו שווים!*
Okis
בדרך אל - בית ספר בטב״ע
פיס בקהילה
שווים - קול לאנשים עם מוגבלות
מרכז השלטון המקומי בישראל
Ziv Neurim זיו נעורים