23/03/2023
Αγαπητοί πελάτες,
Το εστιατόριό μας, που για χρόνια έχετε υποστηρίξει, έφτασε στο τέλος της διαδρομής της. Στις 2️⃣6️⃣ Μαρτίου θα σας σερβίρουμε για τελευταία φορά στον καθιερωμένο Κυριακάτικο μπουφέ μας, λόγω μετακόμισης στο εξωτερικό.
Η οικογένειά μας, που έχουμε δουλέψει σκληρά, με πάθος και αγάπη, για να σας προσφέρουμε τα καλύτερα φαγητά, είμαστε βαθύτατα ευγνώμονες για την πίστη και υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια, στις δύσκολες και τις ευχάριστες στιγμές. Ήσασταν περισσότερο από πελάτες για εμάς, είσαστε φίλοι και οικογένεια.
Ελπίζουμε ότι οι αναμνήσεις σας στο εστιατόριό μας θα σας μείνουν αξέχαστες όπως θα μείνουν και για εμάς. Θα θέλαμε επίσης να σας ζητήσουμε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την κουζίνα και τον πολιτισμό της πατρίδας μας όπου και αν πάτε. Είμαστε περήφανοι που μοιραστήκαμε μέρος του εαυτού μας μαζί σας μέσω του φαγητού που αγαπήσατε.
Σας ευχαριστούμε για όλα και σας ευχόμαστε ότι καλύτερο στην ζωή σας και ευτυχία πάνω απ' ολα.
Με εκτίμηση
🎐Viet Au family!🎐