22/05/2015
Hei pitkästä aikaa Oopsy Daisyn ystävät!
Forget-Me-Not-puoti on nyt siis muuttanut entiselle kahvilan paikalle, ja uusi naapurimme Waude Shop rakentelee parhaillaan tulevaa myymäläänsä. M***a sen verran paljon saimme palautetta, että kahvilan toivottiin yhä säilyvän mukana, (ja onhan tuo toki meille itsellemmekin kovin rakas:) ), että pidimme kahvilan matkassa myös uusissa suunnitelmissa.
Päätimme, että teemme kokeeksi kahvilalle ihan oman pienen nurkkauksen Forget-Me-Notin tiloihin! Ja jos näyttää siltä, että pikkukahvilalle on yhä kysyntää, niin se jäänee pysyväiseksi toiminnaksi. :) Ja huomisen Siivouspäivän kunniaksi meidän reilu&luomu kahvi on koko lauantain tarjoushinnalla 2€/kuppi ja minttusuklaabrowniet 3€/kpl! Paikan päällä tai mukaan otettuna! :)
Tällä hetkellä meiltä löytyy sellaiset 4-5 istumapaikkaa puodilta! Ja uuden naapurimme kanssa olemme puhuneet, että kun he saavat oman toimintansa käyntiin kesäkuun alussa, niin näillä näkymin saadaan kahvilalle lisäpaikkoja myös heidän puolelta! Jee!
Vähäsen on pitänyt tilan asettamissa rajoissa valikoimaa pienentää, m***a vakisuosikit minttu-suklaabrownie (veg.&glut.) ja maapähkinävoi-mansikkaleivos (veg.) ovat yhä mukana! Ja tietty reilut ja luomut kahvit ja teet!
Kysyisimmekin teiltä asiakkailta, että tahtoisitteko jonkin vegaanisen suolaisen vaihtoehdon myös vielä pysyvän listoilla mukana ja jos niin mitä? :) Suolainen leivonnainen pitäisi toteuttaa niin, että se lukee listalla, ja sen saa tilattua keittiöltä, m***a ei pystytä pitämään näytillä tarjolla, toimisiko se niin?
Lämpöistä kevättä kaikille! Tulkaa kurkkimaan miltä täällä nyt näyttää! :)