Oopsy Daisy

Oopsy Daisy Olohuone kaupungin sydämessä!

Rentoa tunnelmaa kaupungin ytimessä. Hyviä ajatuksia ja tekoja. Muistoja. Makeita kakkuja ja leivoksia. Suolaisia piiraita ja muita herkkuja. Taidetta. Kulttuuria. Aina myös vegaanisia ja gluteenittomia vaihtoehtoja. Kohtauspaikka kaikille kivoille ihmisille. Myös lapset tervetulleita. Meillä myös oma nostalgisin lapsuusmuistoin sisustettu lastenhuone, jossa saa vapaasti leikkiä. Vierestämme löyty

y Forget-Me-Not: vintage-vaatetta, kenkiä, laukkuja & oma kierrätysmallisto, sekä ihania purkkeja, purnukoita, tarjottimia, kaikkea. Omaperäistä suunnittelua pieniltä kierrätyshenkisiltä merkeiltä. Kaiken ikäisille ja kokoisille!

Ihanan aurinkopäivän iloksi ja kunniaksi tänään meidän kesäterassilla minttusuklaabrowniet 3€, maapähkinäleivokset 2,50€...
13/06/2015

Ihanan aurinkopäivän iloksi ja kunniaksi tänään meidän kesäterassilla minttusuklaabrowniet 3€, maapähkinäleivokset 2,50€, iso reilu&luomu kahvi 2€ ja kylmä limu 2€! Muistakaa: myös naapurista Runsiksesta löytyy virkistäviä kylmiä juomia helteeseen! :) Täällä ollaan klo 16 asti!

Kesäterassi avattu! :) Lämpimällä kelillä voi kaffetella ja herkutella pihalla, viileämmällä ilmalla sisällä kaffilanurk...
02/06/2015

Kesäterassi avattu! :) Lämpimällä kelillä voi kaffetella ja herkutella pihalla, viileämmällä ilmalla sisällä kaffilanurkkauksessa! Jee, jee, kesä, lämpö ja aurinko! :)

Hei pitkästä aikaa Oopsy Daisyn ystävät!Forget-Me-Not-puoti on nyt siis muuttanut entiselle kahvilan paikalle, ja uusi n...
22/05/2015

Hei pitkästä aikaa Oopsy Daisyn ystävät!

Forget-Me-Not-puoti on nyt siis muuttanut entiselle kahvilan paikalle, ja uusi naapurimme Waude Shop rakentelee parhaillaan tulevaa myymäläänsä. M***a sen verran paljon saimme palautetta, että kahvilan toivottiin yhä säilyvän mukana, (ja onhan tuo toki meille itsellemmekin kovin rakas:) ), että pidimme kahvilan matkassa myös uusissa suunnitelmissa.

Päätimme, että teemme kokeeksi kahvilalle ihan oman pienen nurkkauksen Forget-Me-Notin tiloihin! Ja jos näyttää siltä, että pikkukahvilalle on yhä kysyntää, niin se jäänee pysyväiseksi toiminnaksi. :) Ja huomisen Siivouspäivän kunniaksi meidän reilu&luomu kahvi on koko lauantain tarjoushinnalla 2€/kuppi ja minttusuklaabrowniet 3€/kpl! Paikan päällä tai mukaan otettuna! :)

Tällä hetkellä meiltä löytyy sellaiset 4-5 istumapaikkaa puodilta! Ja uuden naapurimme kanssa olemme puhuneet, että kun he saavat oman toimintansa käyntiin kesäkuun alussa, niin näillä näkymin saadaan kahvilalle lisäpaikkoja myös heidän puolelta! Jee!

Vähäsen on pitänyt tilan asettamissa rajoissa valikoimaa pienentää, m***a vakisuosikit minttu-suklaabrownie (veg.&glut.) ja maapähkinävoi-mansikkaleivos (veg.) ovat yhä mukana! Ja tietty reilut ja luomut kahvit ja teet!

Kysyisimmekin teiltä asiakkailta, että tahtoisitteko jonkin vegaanisen suolaisen vaihtoehdon myös vielä pysyvän listoilla mukana ja jos niin mitä? :) Suolainen leivonnainen pitäisi toteuttaa niin, että se lukee listalla, ja sen saa tilattua keittiöltä, m***a ei pystytä pitämään näytillä tarjolla, toimisiko se niin?

Lämpöistä kevättä kaikille! Tulkaa kurkkimaan miltä täällä nyt näyttää! :)

Viime hetkillä mukaan RAVINTOLAPÄIVÄÄN! Huomenna LA 16.5. ravintolapäivän hengessä meidän suositut minttusuklaa-BROWNIET...
15/05/2015

Viime hetkillä mukaan RAVINTOLAPÄIVÄÄN! Huomenna LA 16.5. ravintolapäivän hengessä meidän suositut minttusuklaa-BROWNIET vain 3 €/pala! Paikalla tai take-away, kun nyt on laitettu valmiiksi pakettiin myös mukaan otettavaksi! Ja nopeimmille huomenna myös VEGAANISTA PIZZAA seitanilla ja muilla herkuilla, 3 €/pala! Niin, ja tiesitkö, että meiltä saa tällä hetkellä mukaan ostettavaksi myös ainekset pellilliseen herkkuja brownieita, ei tarvitse kuin lisätä neste kotosalla ja laittaa paistumaan! Ainekset brownie-pellilliseen 20€/pussi! :)

Huomenna lauantaina 9.5. pistetään siis pystyyn KAHVILAN JÄÄHYVÄISBAKKANAALIBILEET ja JUHLITAAN viimeistä kertaa näissä ...
08/05/2015

Huomenna lauantaina 9.5. pistetään siis pystyyn KAHVILAN JÄÄHYVÄISBAKKANAALIBILEET ja JUHLITAAN viimeistä kertaa näissä meiningeissä! Mukana menossa dj HATETHEPOLICE ja diskopallo sekä tanssilattia!

Klo 20.30-23 välillä keikoille saapuvat Grateful Däd ja U.F.Ojala duo! Grateful Däd soittaa lasten leluilla ambient-noise-drone-elektro-piip-piip-musiikkia ja U.F.Ojala DUO veivaa psykedeelistä avaruuspoppia. Kuulolle!

Myynnissä myös suolaista&makeaa ja ”virvokkeita”. Party on like it is the last time, and this time it really is!! Nähdään!

https://www.facebook.com/events/852333638169572/

Nämä yhä lämpimät munkit (veg.) nostettiin juuri tarjolle, nam! Vielä ehtii vappumunkille, tänään kahvila avoinna klo 18...
29/04/2015

Nämä yhä lämpimät munkit (veg.) nostettiin juuri tarjolle, nam! Vielä ehtii vappumunkille, tänään kahvila avoinna klo 18 asti, huomenna aattona klo 11-15! :)

VAPPU keikkuen tulevi! Oopsy Daisystä saapi nyt vapun kunniaksi simaa ja VEGAANISIA MUNKKEJA ke ja to iltapäivällä! Munk...
28/04/2015

VAPPU keikkuen tulevi! Oopsy Daisystä saapi nyt vapun kunniaksi simaa ja VEGAANISIA MUNKKEJA ke ja to iltapäivällä! Munkkeja myös KOTIIN MUKAAN ennakkotilauksella, hintaan 2e/kpl. Mukaan myytävät varauksien mukaan. Huom! Vappuaattona 30.4. kahvila auki klo 11-15.

Jos siis halajat vappuna herkutella vegaanisilla munkeilla, laita meille tilauksesi yksityisviestillä tähän iltaan 28.4. klo 22 mennessä.

Ilmoita tilauksessasi:
-Määrä
-Hakuajankohta: joko ke klo 15-18 tai to klo 13-14.30.

Klara vappen!

Yleisön pyynnöstä, vielä kerran tänään tarjolla: mutakakku kermavaahdolla (molemmat veg.)!
22/04/2015

Yleisön pyynnöstä, vielä kerran tänään tarjolla: mutakakku kermavaahdolla (molemmat veg.)!

Heissan ihmiset!Uudet tuulet puhaltavat Forget-Me-Notilla ja Oopsy Daisyllä. Kivijalkaliikkeet ovat nykyisessä talouden ...
15/04/2015

Heissan ihmiset!

Uudet tuulet puhaltavat Forget-Me-Notilla ja Oopsy Daisyllä. Kivijalkaliikkeet ovat nykyisessä talouden taantumatilassa melkoisessa vastatuulessa, ja meiltäkin on tästä omalta Aleksanterinkadulta alkuvuodesta ainakin kolme yritystä päätynyt lopettamaan, ja juuri kuulimme jälleen seuraavasta samojen kulmien liikkeestä, joka myös sulkee ovensa. Todella surullista. :(

M***a. Forget-Me-Not kuitenkin sinnittelee yhä olemassa! M***a muutoksia on tulossa. Jotta saisimme jatkossa mahdollistettua entistä paremmin ja laajemmin reiluja ja erilaisia ja omaperäisiä ja ekompia vaihtoehtoja saman katon alle, olemme ryhtymässä yhteistyöhön muiden pienten toimijoiden kanssa.

M***a m***a, kahvilan joudumme näissä muutosten tuulissa uhraamaan :( Joten jos sinulla on kahvilaan LAHJAKORTTI tai jos sinulla on muuten ehdottomia kahvilaherkkusuosikkeja, niin kipin kapin nopsaan hankinnoille ja lahjakortteja käyttämään. Kahvila on nykymuodossaan avoinna vielä toukokuuhun asti!!

Nykyisenlaisena kahvilaa ei ole enää tilaa ja mahdollisuutta pitää, m***a saattaisimme saada sen vielä rakenneltua osaksi uutta Forget-Me-Notia. Äänestä jaloillasi, tule käymään ja nauttimaan kahvilapalveluista, ja kertomaan jos haluat että kahvila pidetään jollakin tavalla menossa mukana. :) Tavataan kahvilla, reilulla ja luomulla, totta kai!

Ja ennen kaikkea! Kiitos ihanat, mahtavat kantiksemme, jotka olette yhdessä meidän kanssamme luoneet Oopsy Daisystä sen ihanan, leppoisan hengähdyskeitaan kiireisen kaupungin keskelle. Ootte huippuja!

Uutta kahvilalla, testissä vegaaninen mutakakku vegaanisella kermavaahdolla! Tuu maistamaan ja kertomaan mielipiteesi, k...
01/04/2015

Uutta kahvilalla, testissä vegaaninen mutakakku vegaanisella kermavaahdolla! Tuu maistamaan ja kertomaan mielipiteesi, kantsiiko pitää jatkossa vakkarivalikoimissa! Meiltä löytyy nyt myös Whole Earthin luomulimuja :)

Huom! Huom! Muutakin uutta, huhtikuusta lähtien kahvila on auki myös maanantaisin klo 11-18! Pääsisäisen pyhäpäivät olemme kiinni, m***a tulevana lauantaina 4.4. pääsee normisti herkuttelemaan klo 11-16! Näkemisiin! :)

Ai niin! Meillä on toki yhä myös opiskelija-alennus voimassa! Eli kaikista kahvilatuotteista opiskelijakortilla -10% ale...
20/03/2015

Ai niin! Meillä on toki yhä myös opiskelija-alennus voimassa! Eli kaikista kahvilatuotteista opiskelijakortilla -10% alea!

Tässäpä esillä mitä makeita herkkuja juuri tänään on tarjolla!

Valikoimasta löytyy aina myös vegaanisia ja gluteenittomia herkkuja ja luomua suositaan niin paljon kuin mahdollista. Kahvi- ja teevalikoima on aina reilua ja luomua!

Meille saa mieluusti myös kertoa toiveita postaamalla kommentteja tai lähettämällä viestiä. Kommentteja voi esittää niin kahvi-, tee-, suolaisesta ja makeasta valikoimasta kuin kaikesta muustakin, musiikista tapahtumiin ja työpajoihin! Mitä itse mieluusti näkisit, kokisit, maistaisit, tekisit, tunnelmoisit kahvilalla?

Ja hei, tällä hetkellä meillä on kahvilalla myös taidenäyttely, australialaisen Roland Irwinin ja suomalaisen Outi Virtasen teoksia. Saa tulla ihailemaan, ja saa niitä tietty hankkia myös itselleen! ;)

Näin hauska ryhmä meillä kahvitteli ja kutimiaan ahkerasti heilutteli eilen! Eli hurjan iloisina voimme ilmoittaa, että ...
05/03/2015

Näin hauska ryhmä meillä kahvitteli ja kutimiaan ahkerasti heilutteli eilen! Eli hurjan iloisina voimme ilmoittaa, että putkiremontti alkaa olla ihan loppusuoralla ja kahvila päästään vihdoin kunnolla avaamaan ensi viikolla jälleen, juhuuuu! (Loppuviikon ajan kahvit ja teet vielä 1 € remppahintaan.) Tarkempaa tietoa "uudelleenavajaisista" seuraa pikimmiten!

This wonderful and joyful group enjoyed coffee and tea at our place yesterday, and they sure were such skillful knitters! So we are very happy to announce that the pipe repair project at our cafe is in the final stages and we can properly re-open the cafe NEXT WEEK! Yay!! More info to come soon, stay tuned! :)

Osoite

Tampere
33100

Aukioloajat

Tiistai 11:00 - 18:00
Keskiviikko 11:00 - 18:00
Torstai 11:00 - 18:00
Perjantai 11:00 - 18:00
Lauantai 11:00 - 16:00

Puhelin

045-1977833

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Oopsy Daisy :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Oopsy Daisy :lle:

Jaa

Kategoria