13/06/2026
Olette kenties huomanneet työmaan ravintolamme ympärillä?😅 Toasin omistaman rakennuksen peruskorjaus- ja uudistushanke on aloitettu ja Tuomiokirkonkadulla todellakin tapahtuu!👷🏗️
𝐒𝐚𝐥𝐮𝐝 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐭𝐚𝐚 – 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐮 ❤️
Muutamme hankkeen edetessä uusiin tiloihin ensi syksynä. Uuden ravintolan suunnittelu on jo hyvässä vauhdissa, ja meille tärkeät asiat – tunnelma, miljöö, maut ja yhdessäolo – kulkevat mukana myös uuteen kotiin🥰
Sitä ennen edessä on kuitenkin vielä yksi kesä tutulla paikalla. Vaikka ympärillä näkyvät työmaa-aidat ja poikkeusjärjestelyt, sisällä ravintolassa kaikki on ennallaan❤️ Olemme täällä normaalisti ja toivotamme teidät tervetulleiksi nauttimaan Saludin legendaarisesta tunnelmasta😍
Nähdään Tuomiokirkonkadulla – nyt on täydellinen hetki tulla moikkaamaan, nauttimaan pitkästä lounaasta, illallisesta tai lasillisesta ystävien kanssa🍷🍇
Kiitos, että olette kulkeneet matkassamme jo yli viiden vuosikymmenen ajan🥰