16/10/2025
SUURI KIITOS KAIKILLE! ❤️ Tule herkuttelemaan viimeisen kerran huomenna pe 17.10. hintaan 10€!
On tullut aika kääntää uusi sivu Konewerstaan tarinassa! Palvelemme viimeisen lounaan perjantaina 17.10.
Haluamme kiittää sydämemme pohjasta jokaista asiakastamme. Te olette tehneet työstämme juhlaa!
Kiitoksena kaikista upeista hetkistä tarjoamme perjantain lounaan erikoishintaan vain 10 €. Tämä on meidän tapamme kiittää teitä. Menussa on vähän kaikkea!
Tervetuloa nauttimaan ja muistelemaan kanssamme huomenna!
Lämpimin terveisin, Koko konewerstaan tiimi ❤️