16/02/2020
Suuren työn jälkeen Vamoksen tilat Rovakadulla ovat nyt tyhjät, kiitos kaikille apuna olleille!❤
Lisäksi ISO KIITOS kaikille jotka kävivät tapaksilla ja copaksilla!💕
Vamoksen jatkosta ilmoittelemme täällä Facebookissa!
T: Carles ja Rosa