18/06/2026
Ensi viikolla on vielä mahdollisuus tulla Museo Kaffilaan lounaalle, sitten on aika sanoa näkemiin 🥺 Lounas katettu Ma-Pe 11-14 jonka jälkeen lounas-kahvilatoiminta loppuu. Kiitos asiakkaille jotka palveluitani käyttivät. Hymyillään kun tavataan ja oikein mukavaa kesää 💐☀️ Seuraavalle yrittäjälle toivotan paljon myötätuulta ja onnea 🙏🏻