26/05/2026
Nyt ei enää tarvi kuiskailla...❤️❤️❤️
Kyllä vaan ravintolamme palvelee teitä koko kesän ja joka päivä.
Huomenna saapuu keittiöön uudet laitteet, aloitetaan ruuan misailut, viedään lasten leikkinurkkaan lelut, istutetaan kukkaset ja lauantaina pistetään grilli kuumaksi ja ovi sepposen selälleen kello 11.00-21.00!
Huhh miten ihanaa! 😅😅
Ja kiitos teille kaikista kaipauksista ja sanoista mitä ootte kuluvan vuoden aikana kertoneet meille. ❤️❤️
Täällä saaressa ollaan, pidetään Reposaaresta ja teistä edelleen hyvää huolta... vain ja ainoastaan täydellä sydämellä....😉😘
Terveisin: Emmi, Kimmo & Ville