19/05/2026
Upea ilta☀️🎶
Suuri kiitos jokaiselle, joka oli viettämässä kanssamme terassikauden avajaisia🍹 Tunnelma oli mahtava ja ylitti kaikki odotukset. Erityiskiitos Susannalle, kun saimme olla tekemässä tapahtumaa💖
Mukavaa kesän jatkoa jokaiselle, nähdään taas Synnerbergillä🤩
Terveisin Sinna ja Johanna🌻