06/07/2023
Haluaisin kiittää kaikkia yhteisesti vietetystä ajasta. Olemme nauttineet tapaamisistamme tämän vuoden alusta lähtien, saaneet uusia ystäviä, tukea muilta äideiltä ja toivottavasti pienokaisemme ovat saaneet hyviä leikkikavereita. Kiitos Yhteinen Pöytä -toiminnan, olemme voineet tarjota mukavia välipaloja lapsille ja äideille.
Olemme suljettuina tällä ja ensi viikolla (06.07. ja 13.07.), m***a tapaamme vielä heinäkuun viimeisinä kahtena viikkona. Olet tervetullut liittymään meihin viimeisille tapaamisille 20. ja 27. heinäkuuta. Sen jälkeen Aurinkokukan avoin päiväkoti avaa jälleen ovensa, joten siirrymme sinne. Päiväkoti avaa 31.07.
Saattaa olla, että järjestämme vielä muutamia tapaamisia syksyllä tai talvella, ehkä iltaperhekahvilana, m***a tämä on vielä avoinna emmekä ole tehneet järjestelyjä. Jos tarvitsette iltatapaamisia, ilmoittakaa siitä meille, tai jos haluatte vapaaehtoisena auttaa järjestelyissä, se olisi mahtavaa.
Nauttikaa kesästä ja nähdään ehkä puistoissa! =)