01/05/2026
Pakko uskoo!
Mettäbaari äänestettiin Saariselän vuoden yritykseksi 2026!
Iso kiitos kaikille äänestäjille – tämä palkinto kuuluu kaikille teille: tiimille, yhteistyökumppaneille, artisteille, asiakkaille - te teitte Mettäbaari-ilmiön mahdolliseksi!
Kiitos myös Saariselän Panimolle gaalasta – ensi keväänä jatketaan Mettäbaarissa!
Hyvää kesää ja nähdään viimeistään alkusyksystä – ensi kaudelle luvassa kaikkea uutta ja jännää!
Vapputerveisin Mettäbaarin väki – Eppu, Joonas, Riia, Kalle, Viljami, Anni, Winston, Koistinen + Jimi, Mikke, Antti, Anna ja muut!
PS. Mettäbaari Racing Team mukana Pulkkamäen SM-kisoissa viikonloppuna – katsotaan tuleeko pokaali!
Incredible!
Mettäbaari has been voted Company of the Year 2026 in Saariselkä!
A huge thank you to everyone who voted – this belongs to all of you: our team, partners, artists, customers, and the whole Mettäbaari community.
Thanks also to Saariselkä Brewery for the gala – next spring, it continues at Mettäbaari!
Have a great summer and see you again by autumn – exciting things coming next season.
Best regards,
The Mettäbaari crew
PS. Mettäbaari Racing Team competing in the Finnish Sledding Championships this weekend – let’s see if we bring home another trophy!