20/01/2014
http://www.helluntaiseurakuntaiisalmi.fi/cafeiisak/blogi/21-cafe-iisak-lopettaa-toimintansa
Cafe Iisak sulkee toistaiseksi ovensa! Kiitos kaikille toiminnassa mukanaolleille ja kävijöille. Ehkä tulevaisuudessa Cafe Iisak/joku toinen kristillinen kahvila Iisalmessa aloittaa tai Cafe Iisak jatkaa toimintaansa. Jumalan runsasta siunausta osaksenne!