30/03/2018
Kiitos kaikista näistä vuosista! Joudumme kuitenkin sanomaan hyvästi. Kaikkea hyvää teille! Thanks for all these years! But we have to say goodbye. All the best to you! Sakura SUSHI
Sushi-ravintola / TakeAway
AlbertinKatu 12
Helsinki
00150
| Maanantai | 11:00 - 20:00 |
| Tiistai | 11:00 - 20:00 |
| Keskiviikko | 11:00 - 20:00 |
| Torstai | 11:00 - 20:00 |
| Perjantai | 11:00 - 20:00 |
| Lauantai | 12:00 - 20:00 |
Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Sakura SUSHI :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.