Kahvila-Ravintola Laivalaituri

Kahvila-Ravintola Laivalaituri Länsisataman T1 matkustajaliikenteen ravintola- ja kahvilapalveluja (A-oikeudet) tarjoava yritys.

18/08/2022

Hei. Helsingin Satama on tehnyt päätöksen Länsisataman Terminaali 1 sulkemisesta ja näin ollen myös Kahvila-Ravintola Laivalaiturin toiminta on päättynyt. Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme, yhteistyökumppaneitamme sekä ihanaa henkilökuntaamme, joita ilman tätä huikeaa 27-vuoden matkaa ei olisi voinut toteuttaa. Kiitos❤️

13/11/2021

Hei
Kahvila-Ravintola Laivalaituri on suljettu toistaiseksi, koska Tallink Europa siirtyi toiseen terminaaliin. Kiitos kaikille asiakkaillemme, toivottavasti saamme palvella teitä taas 1.5.2022 lähtien, kun liikenne palaa Länsiterminaali 1:een.
Terveisin
Laivalaiturin henkilökunta

24/08/2021

Hei
Uudet aukioloaikamme ovat:
Kahvila on avoinna perjantaisin ja lauantaisin 16-18.15
Ravintola on avoinna joka päivä klo 16.30-18.15
Tervetuloa!

22/06/2021

Vihdoinkin! Vuoden ensimmäinen risteily on huomenna! Lämpimästi tervetuloa, kahvilamme on auki joka päivä klo 15-18.15 ja ravintolamme klo 16.30-18.15.
Terveisin Laivalaiturin väki

29/12/2020

Hei ja kiitos kaikille tästä vuodesta. Pandemian vuoksi olemme olleet avoinna vain osan vuodesta ja nyt olemme jälleen joutuneet sulkemaan ovemme toistaiseksi. Avaamme heti kun liikenne palautuu Terminaali 1.
Parempaa uutta vuotta kaikille!
Terveisin Laivalaiturin väki

11/06/2020

Hei
Europan risteilytauosta tulikin paljon odotettua pidempi, m***a huomenna perjantaina 12.6.2020, se palaa jälleen tutulle reitilleen. Olemme huomioineet toiminnassamme kaikki viranomaisten suositukset ja toivotammekin nyt kaikki asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi Kahvila-Ravintola Laivalaituriin🥂.
Olettehan huomanneet, että terminaalistamme lähtee myös Victoria1, joka aamu klo.9.30 ja tekee päiväristeilyn Tallinnaan.
Toiminnassamme on vielä nykytilanteesta johtuvia rajoituksia aukioloajoissa ja siinä ovatko sekä kahvila että ravintola auki, m***a toivomme että pääsemme palaamaan normaali käytäntöihin mahdollisimman pian.
Aurinkoista ja hyvää kesää kaikille
t. Laivalaiturin henkilökunta

16/03/2020

Hei
Olemme tänään saaneet vahvistuksen siitä, että Europan viimeinen lähtö on tänään ja alus jää Tallinnan satamaan. Liikenteeseen sen arvioidaan palaavan 1.5.2020. Kahvila-Ravintola Laivalaituri on siis suljettuna 17.3-30.4.2020. Tämä on kaikille yrittäjille, sekä työntekijöille, erittäin raskasta aikaa ja toivonkin, että palaatte runsaslukuisina palveluidemme ääreen kun Europa taas liikennöi.
Toivottavasti pysytte terveinä,
t. Kahvila-Ravintola Laivalaiturin henkilökunta

08/03/2019

Hei kaikille ja loistavaa Naisten päivää!

Tällä viikolla juhlittu eilen Back to 60's risteilyä ja LA 9.3 Radio Rock risteily.

Pikku-baari myös auki Radio Rockin risteilyn lähdössä Ravintolan puolella 16:30 alkaen. Lisämyynti Kahvilassa auki tänään PE klo 16-17:30 ja huomenna LA 16:00-17:45.

Tervetuloa palvelevaan Laivalaituriin!

Hyvää joulua asiakkaillemme ja yhteistyöskumppaneille! Terv,Kahvila-Ravintola Laivalaiturin palveleva porukka
23/12/2018

Hyvää joulua asiakkaillemme ja yhteistyöskumppaneille!

Terv,

Kahvila-Ravintola Laivalaiturin palveleva porukka

Tänäkin vuonna halusimme postikorttien ja lahjojen lähettämisen sijaan auttaa vihtiläisiä perheitä, yksinäisiä ja vanhuksia. Saimme mukaan myös muutamia tuttuja yrittäjiä ja sen myötä apua monelle.
KIITOS Vihdin PR-Rakennus Oy ❤️ KIITOS Kahvila-Ravintola Laivalaituri ❤️ KIITOS Kirjajanpito Kirsi Oy ❤️ kun lähditte mukaan auttamaan!!! SUPERKIITOS Merja Collanus kaikesta työstä mitä teet vihtiläisten auttamiseksi ❤️ ja KIITOS Joulukukka yksinäiselle Vihtiläiselle vanhukselle järjestäjille kun toimitatte kukat eteenpäin!
Hyvää joulua kaikille 💖

23/12/2018

Hyvää joulua kaikille Kahvila-Ravintola Laivalaiturista!

Palvelemme huomenna MA 24.12 klo 12:30-15:45 Kahvilassa ja Ravintolassa heti lipuntarkastuksen avattua Silja Europan lähtöön asti.

Olemme suljettuina joulupäivän TI 25.12 ja avaamme ovet normaalisti KE 26.12. klo 15:00 Kahvilassa.

Tervetuloa!

Palveleva Laivalaiturin henkilökunta

Hei kaikille!Osallistumme vuoden harmain päivään mukaan, Lonkero tänään La 17.11.2018 5,90€!Tervetuloa palvelevaan Laiva...
17/11/2018

Hei kaikille!

Osallistumme vuoden harmain päivään mukaan, Lonkero tänään La 17.11.2018 5,90€!

Tervetuloa palvelevaan Laivalaituriin!

Ps. Lisämyynti Kahvilassa tänään 16->

https://www.facebook.com/222388267840504/posts/2052375724841740/

Tänään juhlitaan Vuoden harmainta päivää. Paitsi jos säältä kysytään.

Osoite

TyynenmerenKatu 8
Helsinki
00220

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Kahvila-Ravintola Laivalaituri :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria