18/08/2022
Hei. Helsingin Satama on tehnyt päätöksen Länsisataman Terminaali 1 sulkemisesta ja näin ollen myös Kahvila-Ravintola Laivalaiturin toiminta on päättynyt. Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme, yhteistyökumppaneitamme sekä ihanaa henkilökuntaamme, joita ilman tätä huikeaa 27-vuoden matkaa ei olisi voinut toteuttaa. Kiitos❤️