24/09/2014
No niin, Rakennusvirasto tulee antamaan Helsingin kioski-kahviloita nykyisille vuokralaisille kesäksi 2015 ilman kilpailutusta.
Rakennusvirastolla oli suunnitelma, että he käyvät kaikki kioskit/kahvilat läpi, joiden vuokrasopimus nyt loppuu ja tarkastavat mitkä kilpailutetaan, vuokrataan edelleen tai myydään. Tämä selvitys on nyt siirtynyt vuodella eteenpäin ja näin ollen Hard Dog Cafe jää miettimään tulevaisuuden suunnitelmia kyseisen paikan suhteen.
Ja eihän se paikka saa olla mikään salaisuus, eli hakemus vuokrakioskista on edelleen Helsingin Kivinokkaan missä Maija on kahvitellut ja munkitellut asiakkaitaan jo vuosikaudet. Mikäli päättää jäädä "eläkkeelle", niin Hard Dog Cafe jatkaa mielellään toimintaa. Tämän tietää myös kaupungin tilakeskus