Cal Maginet

Cal Maginet Restaurant casolà, àpats de pagès i brasa. Esmorzars de forquilla i dinars.

Som una humil casa de pagès situada al terme municipal de Sant Martí de Tous amb segles d’història. Situada en un paratge de frondosos boscos de pi blanc i roures prop de l’església romànica de Santa Maria de la Roqueta. Fa més de vint-i-cinc anys, la Isabel i en Magí, empesos per els molt pel gran nombre de caçadors i ciclistes que freqüentaven la zona, van decidir obrir la “Braseria Cal Maginet”

, primer oferint esmorzars i posteriorment, ampliant la oferta a dinars i sopars. Avui, i després d’una curta parada per tal de, com es diu ara, re inventar–se, recuperem
la cuina tradicional de pagès de mes de cent anys enrere, rebuscant entre les receptes de mares, avies, tietes, besàvies i rebesàvies. Preparades amb dedicació, -com feien elles- per el gaudi dels paladars dels nostres comensals, amb productes casolans i de proximitat com en aquells temps passats.

Desitgem una molt  bona Diada de Sant Jordi per tothom!
23/04/2022

Desitgem una molt bona Diada de Sant Jordi per tothom!

Mones a punt de ser menjades!
17/04/2022

Mones a punt de ser menjades!

16/02/2022

Avui, com tenim per costum, hem anat al mercat d’Igualada
Avui el mercat era fred, es respirava una estranya buidor.
Avui el mercat estava trist, estava de dol.
Malgrat feia dies que sabíem que això passaria, ens negàvem a creure la realitat.
Avui na Glòria ha empres el viatge definitiu i ens ha deixat físicament per sempre.
El buit que ens deixa no es dels que es poden omplir, el record que ens deixa no es dels que es poden oblidar, per això siguis on siguis, Glòria sempre estaràs amb nosaltres, dins del nostre cor.

26/11/2021

Ens veiem obligats a rectificar el nostre anterior comunicat per dir que NO serà necessari el certificat Covid per accedir a les nostres instal·lacions.
Aprofitem per fer palesa la nostra opinió i manifestar el nostre desacord amb la gestió de l'actual govern que una vegada més ens ha demostrat la seva incapacitat.
Molta salut per tothom (especialment mental) que vist com anem, ens caldrà!

En compliment de les normatives sanitàries, a partir d'avui demanarem el "passaport covid" per accedir a les nostres ins...
25/11/2021

En compliment de les normatives sanitàries, a partir d'avui demanarem el "passaport covid" per accedir a les nostres instal·lacions, i no es permetrà l'accés i qui no el pugui acreditar.
Molta salut a tothom!

Missió panellets assolida amb èxit!
28/10/2021

Missió panellets assolida amb èxit!

Normalment, el foc es la base de la nostra tasca. Avui però ens obliga a interropre-la. Lamentablement avui no obrirem l...
25/07/2021

Normalment, el foc es la base de la nostra tasca. Avui però ens obliga a interropre-la.
Lamentablement avui no obrirem les portes per poder-vos atendre.

Benvolguts/des,Pensant que sou molts els qui us agraden les excursions nocturnes a l’estiu, ja que durant el dia la calo...
08/07/2021

Benvolguts/des,
Pensant que sou molts els qui us agraden les excursions nocturnes a l’estiu, ja que durant el dia la calor apreta de valent i al caure la nit se’ns fa mes agradable de sortir a fer un tomb, ens ha semblat oportú d’obrir el nostre servei als vespres de l’estiu, amb un reguitzell de “tapetes” i demés menges que us podrien venir de gust.
Com sempre, seguint la nostra línea de pagès, amb producte de proximitat i qualitat.
Per tan, si algun vespre ens voleu fer una visita, estarem joiosos de veure-us i poder-vos complaure.
I que sigui un bon estiu per a tothom i que els qui feu vacances les gaudiu “a tope”
Que tingueu molta salut i cuideu-vos força.

09/01/2021
24/11/2020

A partir de dissabte dia 28 tornarem a estar al vostre servei tot aplicant les normatives sanitaries vigents per Covid19, (al menys ho intentarem, ja desxifrar-les ens resulta complicat) i amb el nostre horari habitual d’esmorzars i dinars.
Entenem que molts dels que voldríeu venir, no podreu pel confinament municipal de caps de setmana (altre cosa seria si aquì hi arribes el “metro” però de moment no es el cas). Tingueu paciència i ja ens veurem mes endavant perquè nosaltres seguirem aquì, esperant-vos dempeus i tossudament alçats, a l’espera que vinguin temps millors!
Molta paciència i salut per tothom!

24/11/2020

Dirección

Carretera De Bellprat, Km. 6
San Martín De Tous
08712

Horario de Apertura

Sábado 09:00 - 16:00
Domingo 09:00 - 16:00

Teléfono

+34937446063

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Cal Maginet publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir

Categoría