17/06/2026
Ara sí. Ha arribat el moment de comunicar-vos que ja no obrirem més.
Marxem contents per poder haver compartit aquests darrers 8 anys amb tots vosaltres. Ens emportem moltíssims records i experiències que mai oblidarem.
Ens sap greu per la gent que volia i que no ha pogut venir a acomiadar-se del Carn d'Olla, però segur que ens trobem pel barri i que tindrem l'ocasió de fer una birra tots plegats.
Poca cosa més... Gràcies per tot i llarga vida al Carn d'Olla i als seus clients 🤘🏻😎
Ernest & Gerard.