17/06/2026
‼️ Vi har brug for jeres hjælp ‼️ Vi leger nemlig lidt med en idé
Okay, det var faktisk Sebastian, der fik idéen. Men nu er vi allesammen blevet ret vilde med den.
Hvad nu hvis vi inviterede en lokal musiker til at spille i gårdhaven henover sommeren? 🎶☀️ Vi forestiller os en hyggelig eftermiddag med god musik, kolde drikke, lækker mad og masser af solskin…og ja, vi ved godt, at man aldrig skal love noget om det danske sommervejr
Men hvis solen viser sig fra sin gode side (og det gør den jo selvfølgelig😉), så tror vi faktisk, det kunne blive noget helt særligt.
Så inden vi kaster os ud i det, vil vi gerne høre om det er noget, I kunne have lyst til? Og hvis du kender en lokal musiker, som ville passe perfekt til stemningen hos Café OKAY, så tag dem meget gerne i kommentarfeltet 💛