Eddy Eats

Eddy Eats Dette er en af mine sider, hvor jeg vil prøve at samle mine anmeldelser af restauranter, take away mm

Så kom det gode vejr endeligt 🌞 også skal man selvfølgelig 🔥grille Fandt disse 2 poser fra Langelænder-FabrikkenOg jeg s...
19/06/2026

Så kom det gode vejr endeligt 🌞 også skal man selvfølgelig 🔥grille

Fandt disse 2 poser fra Langelænder-Fabrikken
Og jeg syntes de så spændende ud, så de skulle selvfølgelig prøves og jeg mener jeg gav 20 eller 25 kr. pr pakke

Spicy Grill med ingefær, hvidløg, kardemomme, chili & ramsløg var en virkelig god velsmag krydret pølse, jeg kunne dog ikke rigtig finde de smage de beskriver og den var ikke spicy. Men jeg kunne lide den og køber den gerne igen 👍

Mexican BBQ med paprika, oregano, hvidløg & chili også her kan jeg gentage mig selv fra den første pølse, så ja 2 gode pølser med smag

Så ud med jer og start den grill op 😉 god weekend der ude

🌯🌯🌯 ud af 5Efter 8,5 time på Skadestuen med knægten i Roskilde, skulle der noget mad ned og jeg ved ikke om det var sult...
17/06/2026

🌯🌯🌯 ud af 5
Efter 8,5 time på Skadestuen med knægten i Roskilde, skulle der noget mad ned og jeg ved ikke om det var sultet der bestemte de 3 ud af 5 😁

Men sindssygt billigt sted og sikkert et kæmpe hit fredag/lørdag nat i en ordentlig brandert.

Vi købte et pitabrød med kebab og en Berliner döner med kebab samt friter, og her må jeg sige de fritter så lyse ud, men de var perfekte sprøde, salte og bløde i midten 👍

Nå tilbage til hovedretten pita’en og Berlineren, ja de var okay masser af farsrulle, “salatbaren 2 1/2 time før luk” var som næsten tom, men det lykkes at smide noget i vores brød…

Der var masser af farsrulle i begge, måske lidt for meget, hvilket der gjorde at man savnede noget af det sprøde grønne 😁

Jeg fik lov at få chili saucen ved siden af og den havde sku en underlig indisk/udefinerbar smag og den lå bestemt ikke i top 50 af mine favoritter.

Så ja, vi var sultne, ja det kunne spises, men var det oppe på nogle af top hylderne Nej

Så station kebab får 🌯🌯🌯 ud af 5

Wooow 🤤Igen vurderer jeg ud fra at jeg spiser fra en af de store burger kæder og ikke en fancy lille gourmet burger join...
14/06/2026

Wooow 🤤

Igen vurderer jeg ud fra at jeg spiser fra en af de store burger kæder og ikke en fancy lille gourmet burger joint.

Jeg valgte Gourmet Grill BMO som kokken Umut Sakarya-Havshøj har udviklet i samarbejde med Burger King.

Og til kun 10 kr mere end deres Kebab style ( bedere bøf, ost, bacon ) er jeg imponeret over sammen sætning og smag.

Bøffen er deres “Gourmet” som lige er en tand større og bedere end deres standard, bearnaise dressing (+ 1 ekstra bæger i posen 😳 ved ikke om det er standard, betalte ikke ekstra) men jeg er klart mere fan af BK’s bearnaise end McD’s den er sku for syrlig til mig.

Special ost (dog ikke smeltet) med god smag, ristede løg til lidt sprødhed og den specielle smag de kan give i en burger, gode syltede rødløg der havde lidt bid, “sprød” bacon og en blød bolle.

Alt i alt en super kæde burger, med masser af smag i flere nuancer, den køber jeg gladeligt igen.

Men hvorfor kalde burgeren for en bolle med ost 🤔 for så er alle cheeseburgere jo en BMO

🍔🍔🍔🍔 ud af 5

SKUFFET 😳 Ja denne vurdering er selvfølgelig med den faktor at det er sådan et spisested, og de kan skam også score højt...
13/06/2026

SKUFFET 😳
Ja denne vurdering er selvfølgelig med den faktor at det er sådan et spisested, og de kan skam også score højt.

Jeg havde læst et par anmeldelser af Burger King ‘s nye KEBAB style WHOPPER at den skulle have det gode fra både en Whopper og det snaskede fra en kebab

Min første tanke den er 14 kr dyrere end en alm Whopper 🤔
Salatmayo vs hvid dressing
Ketchup vs rød dressing
Pickles vs jalapeños
HVORFOR ?

Jeg ved ikke om det var butikken der ikke lavede den ordentlig, men den hvide sauce var næsten ikke eksisterende og den røde sauce + jalapeños gav næsten en salsa fornemmelse

Så jeg kan kun sige den gjorde en god Whopper til skamme, og den kommer jeg aldrig til at købe igen. Aldrig har jeg fået en så tør og ligegyldig burger fra Burger King Danmark

Så jeg er ekstrem flink at give jer 🍔 ud af 5

føtex føtex Dette opslag har 2 spørgsmål, som i meget gerne må byde ind på ?1) Er disse 2 flasker overhovedet noget med ...
10/06/2026

føtex føtex
Dette opslag har 2 spørgsmål, som i meget gerne må byde ind på ?

1) Er disse 2 flasker overhovedet noget med mayo at gøre ?

2) Teksten på disse flasker er jo slet ikke til at læse i butikken (selv med gode 👓) Vildt at man som forbruger er nød til at tage et billede af produktet for så at forstørre det 😂 er det ok ?

Måske man lovgivningsmæssigt kan slippe under radaren ved at kalde det mayo sauce 😂

(🍦🍦🍦🍦 ud af 5) så kom sidste sted på turen på Reffen - Copenhagen Street Food og der skulle vi da klart slutte af med is...
07/06/2026

(🍦🍦🍦🍦 ud af 5) så kom sidste sted på turen på Reffen - Copenhagen Street Food og der skulle vi da klart slutte af med is, da solen stod højt på himlen.

Vi fik 2x2 kugler af 51 kr samt 1x3 kugler til 64 kr. vi valgte en masse forskellige typer men fælles for dem alle var at de var gode, jeg fik blandt andet en Citron Mark udviklet af den tidligere køkkenchef fra Søllerød Kro Mark Hansen hvilket virkelig kunne noget 👍

Så tak til ungerne og Reffen for en god dag

🍦🍦🍦🍦 ud af 5

(🌯🌯🌯🌯🌯 ud af 5) Tredje sted her på Reffen - Copenhagen Street Food blev det Kurdiske street Food sted GOSHT Hvor vi købt...
07/06/2026

(🌯🌯🌯🌯🌯 ud af 5) Tredje sted her på Reffen - Copenhagen Street Food blev det Kurdiske street Food sted GOSHT
Hvor vi købte en Chicken Shish til 99 kr
Det meste blev grillet på en stor grill ude foran folk, og her var der en del ventetid, men det var værd at vente på 🤤

Retten som igen var simpel bestod af en lækkert blødt Nan brød i bunden, herpå var der smurt en mynte yoghurt som var frisk og lækker, derpå det lækreste saftige og krydret grillet kylling stykker, samt rødløg med sumac, grillet tomat samt masser af hakket persille.

Klart en favorit på højde med FUEGO dog en helt anden mad stil, som også giver

🌯🌯🌯🌯🌯 ud af 5

(🥪🥪 ud af 5) VietStreet Som kom turen til en ordentlig Bahn Mi hos Viet Street, troede jeg, men jeg blev sku lidt skuffe...
07/06/2026

(🥪🥪 ud af 5) VietStreet
Som kom turen til en ordentlig Bahn Mi hos Viet Street, troede jeg, men jeg blev sku lidt skuffet.

Deres Bahn Mi 87 kr. består af sprødt flûte, mayonnaise som der var alt for meget af i den ene ende, marineret grillet kylling som var til den tørre side og manglede smag.
Sprøde sød syltet strimler af gulerødder og kinaradise, hvilket var okay, frisk agurk og koriander hvilket i mine øjne er i flertal men der var en lille kvist på hele sandwichen og lige netop koriander er en stor bærende del af netop denne type sandwich, så det var klart et minus.
Sandwichen manglede noget styrke, evt lidt chili sauce f.eks. sriracha, hvilket faktisk gjorde sandwichen lidt vammel at spise, da det meste bare var lidt til den søde side.

🥪🥪 ud af 5

(🥪🥪🥪🥪🥪 ud af 5) jJeg var på Reffen, København sammen med ungerne som Fars dags gave ♥️Første stop var FUEGO Argentinsk s...
07/06/2026

(🥪🥪🥪🥪🥪 ud af 5) j
Jeg var på Reffen, København sammen med ungerne som Fars dags gave ♥️

Første stop var FUEGO Argentinsk street grill, hvor vi bestilte en Pepito til 125 kr. som består af et 30 cm sprødt flûte med salat, en super frisk,syrlig, krydret Chimichurri, oksekød grillet over træ samt en chilimayonnaise

Denne sandwich var simpel men super god, fyldt med gode smage lige fra chimichurrien til det lækre grillet kød, virkelig en god sandwich der er alle pengene værd.

Selvom køen var lang gik det stærkt at komme frem.

Ps husk at sig nej til ekstra spicy sauce, da du bare får en lille bøtte med en tynd Santa Maria salsa og 15 kr ekstra oven i den regning.

🥪🥪🥪🥪🥪 ud af 5 👍

PAS PÅ denne Mazarin tærte KAN indeholde mandler 😂 Dan Cake - Den originale 😉
29/05/2026

PAS PÅ denne Mazarin tærte KAN indeholde mandler 😂 Dan Cake - Den originale 😉

Adresse

Greve Strand

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Eddy Eats sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del