19/06/2026
Så kom det gode vejr endeligt 🌞 også skal man selvfølgelig 🔥grille
Fandt disse 2 poser fra Langelænder-Fabrikken
Og jeg syntes de så spændende ud, så de skulle selvfølgelig prøves og jeg mener jeg gav 20 eller 25 kr. pr pakke
Spicy Grill med ingefær, hvidløg, kardemomme, chili & ramsløg var en virkelig god velsmag krydret pølse, jeg kunne dog ikke rigtig finde de smage de beskriver og den var ikke spicy. Men jeg kunne lide den og køber den gerne igen 👍
Mexican BBQ med paprika, oregano, hvidløg & chili også her kan jeg gentage mig selv fra den første pølse, så ja 2 gode pølser med smag
Så ud med jer og start den grill op 😉 god weekend der ude