04/05/2026
Koekoek lieve mensen!
Na meer dan 3 jaar kriebelt het opnieuw om in Restaurant De Barakke een nieuw hoofdstuk te beginnen.
Met heel veel liefde zetten we het levenswerk van mijn man & papa verder want ja… stilzitten, dat was nooit echt zijn (en ons) talent.😉
Binnenkort openen we samen een koffiehuis. Een warme plek met een klein hoekje af waar je langskomt voor een koffie, een gebakje of snackje en vooral blijft hangen voor de gezelligheid. En wie goed oplet zal hier en daar zeker een vleugje Hedwin spotten… een beetje eigenwijs, maar altijd met een groot hart 💛�
Meer nieuws volgt snel!
Veel liefs,�Els & Charry