18/06/2026
🎉 Ambiance Night met RedX! 🎉
Zaterdag 20 juni wordt het weer een avond om niet snel te vergeten, want niemand minder dan RedX zorgt voor de muzikale sfeer in Café Het Anker! 🔥🎶
Verzamel je vrienden, bestel je favoriete drankje en geniet van een avond vol gezelligheid, ambiance en goeie muziek. 🍻🥳
📍 Café Het Anker
Stationsstraat 177, 2440 Geel
🗓️ Zaterdag 20 juni
⏰ Vanaf 20.00 uur
🎵 De muziek staat klaar, de drankjes zijn gekoeld… nu jullie nog! 😉
Mis het niet en kom mee genieten van een geweldige Ambiance Night! 🔥🍻🎉