Eleena Cakery

Eleena Cakery Supply ready-cut less sweet carrot cake for dessert table, training, meeting & gathering. Delivery in Cyberjaya and Klang Valley.
*0196518420*

Bakal pengantin tengah survey dessert untuk majlis? 🤍💍Esok singgah jumpa Eleena Cakery di Cyberjaya Farmers Market . Bol...
21/08/2026

Bakal pengantin tengah survey dessert untuk majlis? 🤍💍

Esok singgah jumpa Eleena Cakery di Cyberjaya Farmers Market . Boleh datang tengok pilihan kek kami, rasa dulu dan pilih mana yang sesuai untuk dijadikan dessert tambahan, doorgift atau sweet treats untuk tetamu.

🍰 Less Sweet
🤎 Brown Sugar Recipe
✨ Freshly Baked

📍 Rekascape, Cyberjaya
📅 Sabtu, 22 August 2026
⏰ 8.00 pagi – 12.30 tengah hari

Tak semestinya kena terus order — datang taste dulu, baru decide. 🤍

Bleh wasap 0196518420 untuk sebarang pertanyaan.

Ada ke sistur2 yang tengah plan nak mencari dessert / kek tambahan untuk besok?Jemput la dtg ke   untuk breakfast sambil...
14/08/2026

Ada ke sistur2 yang tengah plan nak mencari dessert / kek tambahan untuk besok?

Jemput la dtg ke untuk breakfast sambil2 dessert hunting untuk open house atau family visit besok.

Speciality kek kami adalah less sweet carrot cake, tapi kalau anda nk cuba kek2 lain pun boleh. Jemput dtg besok sebelum kul12 yaa.

Kalau tak tahu nk pilih boleh request for tester😀. Yang tak sempat dtg pun bleh ja click link ni utk request delivery👇🏻
https://carrotcakecyberjaya.wasap.my/

Last minute nak cari kek celebrate dengan rakan sekerja?Kami ada 2 size ready cut kek yang bukan sahaja kurang manis tap...
13/08/2026

Last minute nak cari kek celebrate dengan rakan sekerja?

Kami ada 2 size ready cut kek yang bukan sahaja kurang manis tapi sedap. Recommend cuba our signature carrot cake dulu. Size yang available:

Whole cake- 72 slice untuk 50-60pax
Quarter cake - 18 slices untuk 5-6pax

Jadi anda rasa, size mana yang sesuai untuk majlis anda??

Wasap no ni 0196518420 untuk dapatkan delivery rate.

Kepada bakal penggantin yang masih mencari kek slice yang lain dari yang lain dan tak manis sangat??Ini signature whole ...
10/08/2026

Kepada bakal penggantin yang masih mencari kek slice yang lain dari yang lain dan tak manis sangat??

Ini signature whole carrot cake kami. Ada 72 bite slices, sesuai sangat kalau nak kelainan dan mudah untuk hidang.

Boleh terus serve atas papan kami. Jika ada ada request lain atau cutting yang sedikit besar boleh wasap kami di 0196518420.

Siapa kat sini nak diet tapi nak makan manis-manis tanpa rasa bersalah? Serius ramai sangat cakap tak manis dan sedap. Y...
08/08/2026

Siapa kat sini nak diet tapi nak makan manis-manis tanpa rasa bersalah?

Serius ramai sangat cakap tak manis dan sedap. Yang duduk area cheras balakong, bangi dan seri kembangan, tak jauh dah tu.. meh la singgah MR DIY MINES SHOPPING CENTER!

Sepanjang Aug kami akan berada di dalam lounge MR DIY:
Jumaat- Ahad
10am - 10pm

Tengah plan nak visit parents hujung minggu ni dan takde idea nak bawa apa?Dessert kurang manis tapi confirm sedapp. Ble...
08/08/2026

Tengah plan nak visit parents hujung minggu ni dan takde idea nak bawa apa?

Dessert kurang manis tapi confirm sedapp. Bleh try dessert carrot cake, banana cake, lemon poppy seed cake dan rainbow cake.

Sekarang sehingga 12.30pm kalau rasa nk cuba dulu bleh ja stop by CyberjayaFarmersMarket di rekascape.

Siap potong, tak besar dan tak kecil. Perfect size for 5-6pax. Wasap no ni 0196518420 untuk dapatkn delivery rate.

Tengah diet ke tu? Craving nak makan dessert tapi tak nak manis-manis sangat?Jemput datang ke CyberjayaFarmersMarket di ...
07/08/2026

Tengah diet ke tu? Craving nak makan dessert tapi tak nak manis-manis sangat?

Jemput datang ke CyberjayaFarmersMarket di rekaskape. Ada pelbagai jualan makan pagi dan dessert sedap-sedap. Tapi kalau ada craving nak makan carrot cake yang sedap, kena cari booth kami besok!

Untuk delivery pun boleh, just wasap 0196518420 untuk dapatkan delivery rate.

Boleh ke nak request tulis atas kek?Boleh sangat. Bukan sahaja tulis, siap potong macam ni, senang nak makan, kemas, dan...
06/08/2026

Boleh ke nak request tulis atas kek?

Boleh sangat. Bukan sahaja tulis, siap potong macam ni, senang nak makan, kemas, dan bersih untuk tetamu nak makan.

Jadi bagi sis-sis yang tengah plan nak buat surprise untuk bos anda dengan someting yang tak sweet, moist dan sedapp bleh pm kami.

Atau wasap 0196518420 untuk dapatkn delivery rate.

Siapa yang lepas makan nasi mesti craving nak makan someting sweet?Nak someting sweet small portion tanpa rasa bersalah?...
04/08/2026

Siapa yang lepas makan nasi mesti craving nak makan someting sweet?

Nak someting sweet small portion tanpa rasa bersalah?? Mini bites ni memang sesuai sangat. Bukan brownies biasa, texturenya moist, padat, chewy dan chocolatey.

Tak manis sangat sbb kita pakai brown sugar recipe dan 40% kurang sugar dari recipe biasa.

Rugi tak cuba tau. Brownies ni kami boleh postage, jadi kalau anda dah lama cari dan nak merasa chewy chocolate brownies with seasalt kena wasap no ni👇🏻👇🏻

0196518420

Cepat! Stock terhad!

Lama tak makan carrot cake?Kalau tengah plan nak makan-makan kat office apakata korang add on jer menu carrot cake dan l...
03/08/2026

Lama tak makan carrot cake?

Kalau tengah plan nak makan-makan kat office apakata korang add on jer menu carrot cake dan lemon poppy seed cake ni. Confirm cravings satisfied😋.

Cepat wasap no ni👇🏻 untuk delivery rate.
0196518420

Address

Persiaran Ceria, Cyber 12
Cyberjaya
63000

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Eleena Cakery posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Restaurant

Send a message to Eleena Cakery:

Shortcuts

Share

Category