23/08/2026
එයාට හීන තුනයි.
1. වර්ල්ඩ් ෆේමස් ආර්ටිස්ට් කෙනෙක් වෙන එක
2. සිංගර් කෙනෙක් වෙන එක
3. අම්මිගේ බිස්නස් එකත් කරගෙන යන එක.
ඒ හීන තුනටම මම එයාව Encourage කරනවා. පුංචි කාලේ ඉඳන්ම. සතුටින් ජීවත් වෙන්න වටපිටාවක් හදලා දෙන්න විතරයි මට ඕන.
හැබැයි මට දැන් හිතෙනවා එයා කවදාහරි මටත් වඩා ලස්සනට ප්රසන්ට් කරන ප්රසන්ටර් කෙනෙක් වෙයිදත් කියලා. මම එයාට මම දන්න හැමදේම කියලා දෙනවා පුංචි කාලේ ඉදන්ම ටික ටික
එයා ආසයි මෙහෙම ප්රසන්ට් කරන්න. වගේම එයා ආසම අර අන්තිමට කියන ටිකට. අනන්යා හැපි කේක්. විශ්වාසයෙන් එන්න. ඒක පට්ට ලස්සනට කියනවා.
සිංහල වචන තාම එයාට ටිකක් බරයි. English වලින් ප්රසන්ට් කරනවා තරම් fluent නම් නෑ. One take ගන්නෙත් නෑ….
හැබැයි වැඩියෙන්ම අපි ආස එයා සිංහලෙන් ප්රසන්ට් කරනවට. ඒක හරි ඌර්තල්. වරද්ද වරද්ද වුනත් එයා ලස්සනට ඒක කරනවා. ඒ වගේම ඒක කරන හරිම වැදගත්. එයා අලුත් වචන මගෙන් ඉගෙන ගන්නවා.
අම්මි වගේ Multi Functional personality එකක් වෙන එක මට ඉරහද වගේ විශ්වාසයි.
එයා සතුටින් ඉගෙන ගෙන සතුටින් වැඩවලට උදව්කරන එක අපි Encourage කරනවට. එයාට ලැබෙන ආදරණිය කමෙන්ට්ස් වලට. ආශිර්වාද වලට එයා හරියට සතුටු වෙනවා.
ස්තුතියි ආදරණිය ඔයාලටත්. අපිට මෙච්චර ආදරේ කරනවට. අපිව මෙච්චර විශ්වාසක කරනවට. 💯