Ananya happy Cake

Ananya happy Cake Best & Delicious Cakes,Cup Cakes for Your Favour. by Keshini Dilunika
(762)

23/08/2026

එයාට හීන තුනයි.
1. වර්ල්ඩ් ෆේමස් ආර්ටිස්ට් කෙනෙක් වෙන එක
2. සිංගර් කෙනෙක් වෙන එක
3. අම්මිගේ බිස්නස් එකත් කරගෙන යන එක.

ඒ හීන තුනටම මම එයාව Encourage කරනවා. පුංචි කාලේ ඉඳන්ම. සතුටින් ජීවත් වෙන්න වටපිටාවක් හදලා දෙන්න විතරයි මට ඕන.

හැබැයි මට දැන් හිතෙනවා එයා කවදාහරි මටත් වඩා ලස්සනට ප්‍රසන්ට් කරන ප්‍රසන්ටර් කෙනෙක් වෙයිදත් කියලා. මම එයාට මම දන්න හැමදේම කියලා දෙනවා පුංචි කාලේ ඉදන්ම ටික ටික

එයා ආසයි මෙහෙම ප්‍රසන්ට් කරන්න. වගේම එයා ආසම අර අන්තිමට කියන ටිකට. අනන්‍යා හැපි කේක්. විශ්වාසයෙන් එන්න. ඒක පට්ට ලස්සනට කියනවා.

සිංහල වචන තාම එයාට ටිකක් බරයි. English වලින් ප්‍රසන්ට් කරනවා තරම් fluent නම් නෑ. One take ගන්නෙත් නෑ….

හැබැයි වැඩියෙන්ම අපි ආස එයා සිංහලෙන් ප්‍රසන්ට් කරනවට. ඒක හරි ඌර්තල්. වරද්ද වරද්ද වුනත් එයා ලස්සනට ඒක කරනවා. ඒ වගේම ඒක කරන හරිම වැදගත්. එයා අලුත් වචන මගෙන් ඉගෙන ගන්නවා.
අම්මි වගේ Multi Functional personality එකක් වෙන එක මට ඉරහද වගේ විශ්වාසයි.

එයා සතුටින් ඉගෙන ගෙන සතුටින් වැඩවලට උදව්කරන එක අපි Encourage කරනවට. එයාට ලැබෙන ආදරණිය කමෙන්ට්ස් වලට. ආශිර්වාද වලට එයා හරියට සතුටු වෙනවා.

ස්තුතියි ආදරණිය ඔයාලටත්. අපිට මෙච්චර ආදරේ කරනවට. අපිව මෙච්චර විශ්වාසක කරනවට. 💯

කිඹුල්ලු දෙන්නෙක් මැද්දෙ තාත්තා කෙනෙක් ඉන්නේ🙈🙈🙈🙈මම හරිම ආසයි මෙහෙම අහම්බෙන් එන සුටි සුටි සප්‍රයිස් කෑලි වලට. ❤️❤️එකම දවස...
23/08/2026

කිඹුල්ලු දෙන්නෙක් මැද්දෙ තාත්තා කෙනෙක් ඉන්නේ🙈🙈🙈🙈
මම හරිම ආසයි මෙහෙම අහම්බෙන් එන සුටි සුටි සප්‍රයිස් කෑලි වලට. ❤️❤️
එකම දවසෙ …එකම ඩිසයින් එකට …. හොම්කමින් කේක් දෙකක්…කස්ටමර්ස්ලා දෙන්නෙක් ඉල්ලලා කියලා දකින්නෙ හදන්න දවසකට කලින්.

එහෙම අහඹු අවස්තාවලට මම හරි ආසයි
කාලෙකින් මෙහෙම කේක් තුනක් හැදුවේ.

දැන් මං එක්කලා බර්ට්ඩේ කේක් තලා වෙලා😂😂😂😂😂

22/08/2026

ස්ට්‍රෙස් වුනාම වරදිනවා. වැරදුනාම ටැපලෙනවා😂😂
වීඩියෝ එක මැද්දෙ නංගි දුවන් ඇවිත් කියපි අන්න අක්කෙ කස්ටමර් ඇවිත් කියලා.
ස්ටක් වුනා ඉතිම්. අනන්‍යා හැපි කේක් කියලා කියාගන්න බැරිවුන හැටි අම්මපා. සැක් ලැජ්ජාව😂😂😂😂😂😂😂

විශ්වාසයෙන් එන්න අනන්‍යා හැපි කේක් අපි ලගට…….
ආන්න් ඒ ටික තමයි ඒ අන්තිමය ඇහුනේ හොම්ඳේ🙈🙈🙈

21/08/2026

අෂ්ඨ ලෝක ධර්මතාවයන්ගෙන් එකක්.
“ප්‍රශංසා”……….

අහන්න…විඳින්න….දැනෙන්න හරින්න….
විශ්වාසයෙන්ම එන්න
අපි Ananya happy Cake

මේකේ රහ බලන්න මාර ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ…..මං දන්නවා…..මේ වෙනකම් මේක රස විශ්වාස කරපු කිසිම හිතක් කඩලා බිදලා නෑ….ඊයේ පිටරටින් ...
20/08/2026

මේකේ රහ බලන්න මාර ආසාවෙන් නේද ඉන්නේ…..
මං දන්නවා…..
මේ වෙනකම් මේක රස විශ්වාස කරපු කිසිම හිතක් කඩලා බිදලා නෑ….

ඊයේ පිටරටින් ඇවිත් මේක අරන් ගිය හැමෝම අද දාපු මැසේජ් වල තිබ්බ පොදු වචනේ…..”කාපු රසම කේක් එක. හැමෝම රසයි කිව්වා…. පොඩ්ඩක් වත් ඉතුරු නෑ….අනේ මට ආයේ එකක් ඕන… බෑ කියන්න එපා”

මේ වෙද්දි දාහකට කිට්ටු වෙන්න පයිනැපල් කේක් හදලා ඇති. දවසින් දවස එයාලා ඒකට හරි හරියට වශිවෙනවා.

වැඩේ තියෙන්නේ ඇත්තටම සැප්තැම්බර් වෙනකම් ඕඩර්ස් ගන්න විදියක් නෑ. ඕක්කෝම ෆුල් බුක්.

ආයේ ඔක්තෝබර් වලින් පස්සේ… සමහරු ලබන අවුරුද්දටත් බුකින් දාලා ඉවරයි.

මාව මේ පයිනැපල් කේක් එක මෙච්චර ඉහලින් ඔසවා තියයි කියලා මම හීනෙන් වත් හිතුවෙ නෑ. වෙඩින් කේක්. බ්‍රවුනිස්. පයිනැපල් කේක් කියන්නේ…. මට අනුව

දෙවියෝ දීපු මැජික් වරමක්❤️❤️

අනේ මන්දා. කියන්න තේරෙන්නෙ නෑ. ඇයි එච්චර ආදරයක්. විශ්වාසයක්.

හිත් කඩලත් නෑ. කඩන්නෙත් නෑ. අපි ලගට එන කෙනෙක් ආයේ දාලා යන්නෙත් නෑ. බැන බැන. රණ්ඩු කර කර හරි අපි එක්කම ඉන්නවා.
( මේ දවස් වල හලි සන්ඩු දින නැති නිසා. අහන කතන්දර ඉතින් මම. ඒත් දාලා යන්නෑ මගේ සත්තලං කස්ටමර්ස්ලා🙏😂😂😂🙈🙈❤️❤️)

ආදරෙයි.
මම කේෂි.

විශ්වාසයෙන් එන්න.
අපි Ananya happy Cake

WhatsApp - 077 292 2180

අපි ඉන්නෙ වෑතර. පොල්ගස්ඕවිට. කැස්බැව

📍 𝐑𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥 NUWANI & MADUSANKA  👰🤵2026.08.13බටර් පේපර් එකෙන් 2x2x1 වෙඩින් කේක් Pieces 210 ක්.  තේරීම නිවැරදි වුන...
20/08/2026

📍 𝐑𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥

NUWANI & MADUSANKA 👰🤵
2026.08.13

බටර් පේපර් එකෙන් 2x2x1 වෙඩින් කේක් Pieces 210 ක්.
තේරීම නිවැරදි වුනාම ඔයාගේ ජීවිතේ ලස්සනම දවස හරිම රසවත් වෙනවා. 😍

විශ්වාසයෙන් එන්න………..

අපි Ananya happy Cake
WhatsApp
☎️0772922180

We are ready to give you attractive, delicious & trending
| | |
| |
| and many more 💯

20/08/2026

ඉර හඳ වගේ විශ්වාසයි…..
අනන්‍යා හැපි කේක් මගෙන් නවතින එකක් නෑ…..
මගේ කෙල්ල දවසක මේ බ්‍රෑන්ඩ් එක ලෝකෙටම අරන් යයි ලස්සනට ෆයින් ටියුන් කරලා…………
මගේ රත්තරං පැටියටයි. බිස්නස් එකටයි තුණුරුවනේ සරණයි. පිහිටයි. ආරක්ෂාවයි🙏❤️

𝙋𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜……………🤤🤤🤤🤤🤤𝐑𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐥𝐚𝐯𝐨𝐮𝐫, 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐩 — 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐨𝐯...
19/08/2026

𝙋𝙧𝙤𝙘𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜……………🤤🤤🤤🤤🤤

𝐑𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐥𝐚𝐯𝐨𝐮𝐫, 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐩 — 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐨𝐯𝐞. ✨🍫

80 කපීස් බේබීස්……..By -Ananya happy Cake
19/08/2026

80 කපීස් බේබීස්……..
By -Ananya happy Cake

උදේ පාන්දර නැගිට්ට ගමන් මේක දැක්කා කියන්නේ…..බලය ජවය ශක්තිය එකපාර ලැබුනා අද දවසම ගැම්මට ඉන්න. ….හිනා වෙවී ඇදෙන් බැස්සා ...
19/08/2026

උදේ පාන්දර නැගිට්ට ගමන් මේක දැක්කා කියන්නේ…..
බලය ජවය ශක්තිය එකපාර ලැබුනා අද දවසම ගැම්මට ඉන්න. ….
හිනා වෙවී ඇදෙන් බැස්සා නෙමෙයි පැන්නා… සතුටට❤️❤️❤️

ආදරෙයි මගේ රත්තරං කස්ටමර්ස්ලාට🙏❤️

Address

Polgasowita

Opening Hours

Monday 08:00 - 21:00
Tuesday 08:00 - 21:00
Wednesday 08:00 - 21:00
Thursday 08:00 - 21:00
Friday 08:00 - 21:00
Saturday 08:00 - 21:00
Sunday 08:00 - 21:00

Telephone

+94772922180

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ananya happy Cake posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Restaurant

Send a message to Ananya happy Cake:

Shortcuts

Share

Category