29/01/2026
.
این روزا مدام پیامهای اینجوری میگیریم اما خُب ...
این انتخاب شخص خودمون بوده که تعطیل کنیم
فکر نکنید که قرض و قسط و … نداریم نه اصلاً اینطوری نیست
تا الان که دارم براتون مینویسم ۳۵۰ میلیون بدهی دارم
کلی مواد اولیه برای عید خریده بودم که همینجور موندن.
بماند از قرضهایی که تاریخ اعلام کرده بودم بدم و شرمنده شدم
بماند از کلی قسط که همینجور روی هم داره تلنبار میشه
این انتخاب خودمون بوده،بدون اینکه کسی ازمون بخواد.
چون حالمون خوب نیست،اوضاع واقعاً خوب نیست و دردناکه
نمیگم اونی که کار میکنه اشتباه میکنه نه نه،اصلاً
بالاخره اونم با خودش دو دوتا چهارتا کرده
اینکه این مدت عزیزانی پیام دادن که آقای خوشزبان نگران نباش اوضاع درست میشه و بدهیهاتون رُ میدید؛از همینجا دستشون رو میبوسم و اوناییام که مدام پیگیرن قطعاً حقشونه و با زمان دادن بهم سعی میکنم زودتر از شرمندگیشون در بیام
اما خُب میخوام بگم توی این شرایط نمیتونم کافه رُ باز کنم و خیلی عادی به کارم ادامه بدم در صورتی که میدونم خیلی از هموطنام دیگه نیستن.
اصلاً کافه رُ برای کی باید باز کنم تو این اوضاع؟
اصلاً چجوری روم میشه به کسی خوشآمد بگم
چجوری روم میشه که بخوام بیام سفارش بگیرم
چجوری روم میشه به کسی که نون و تخممرغ ساده براش شده آرزو حالا من تو کافه املت بفروشم فلان قیمت
اینا واقعیت و خیلیام دردناکه.
واسه همین من یکی فعلاً نمیتونم واقعاً کافه رُ باز کنم
کافهگلاب تا اطلاع بعدی تعطیل میباشد
#ایران #کاشان